# O nas

Smarth jest firmą działającą od dwudziestu lat na rynku Away From Home.

Jako firma handlowa, w początkowych latach działalności, dystrybutor profesjonalnych systemów higienicznych przeznaczonych do utrzymania higieny w miejscu pracy, Smarth budowała bazę wiedzy o rynku klientów końcowych. W tym czasie Smarth zdobywała doświadczenie, wypracowując nowe modele sprzedaży oraz wypracowując asortyment produktów opartych o największe marki międzynarodowe oraz swoją markę prywatną.

Dynamiczny rozwój oraz potrzeba zbudowania niezależnego autorskiego asortymentu produktów, mogących stanowić alternatywę jakościową dla produktów międzynarodowych marek, zaowocowała rozpoczęciem produkcji. W oparciu o nowoczesne technologie i doświadczenie została stworzona linia produktów Craft obejmująca ręczniki papierowe, czyściwa przemysłowe oraz profesjonalne czyściwa włókninowe. Celem Smarth w obszarze projektowania produktów jest maksymalna efektywność kosztowa rozwiązań higienicznych przy zapewnieniu najwyższej jakości.

Aby osiągać te cele, Smarth wytycza nowe, nieznane dotąd ścieżki, proponując produkty wcześniej nieobecne na europejskim rynku. Innowacyjne produkty, nowoczesne modele sprzedażowe, wysoka, stała jakość produktu oraz nienaganny serwis, sprawia, że Smarth jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w branży.

Dynamika rozwoju firmy, została doceniona przez magazyn Forbes, który przyznał Smarth prestiżowy tytuł: „Diament Forbesa” oraz przez Puls Biznesu, który przyznał Smarth tytuł: „Gazela Biznesu”.

Osiąganie wysokich wyników możliwe jest dzięki rozwojowi produktów innowacyjnych, wytyczających nowe trendy rynkowe, zapewniających klientom końcowym optymalizację budżetów przeznaczonych na utrzymanie higieny w miejscu pracy, a dystrybutorom szybki rozwój w oparciu o przejrzysty, uczciwy model sprzedażowy i konkurencyjne produkty.

Dzięki dwudziestoletniej obecności na rynku, doświadczeniu w pracy z klientami końcowymi oraz innowacyjnym produktom, Smarth jest firmą doskonale rozumiejącą rynek, jego potrzeby oraz mającą wizję jego kształtu w przyszłości. Stały rozwój eksportu pozwala Smarth na pozyskiwanie doświadczeń z innych rynków zarówno dojrzałych jak i wschodzących. Wzajemne przenikanie się potrzeb obecnych na różnych rynkach wpływa na optymalizację i wypracowywanie najefektywniejszych rozwiązań.